vrijdag 18 december 2015

Mini Album

Zoals beloofd, laat ik jullie ook nog het leuke Minialbumpje zien die ik voor de workshop dames heb gemaakt. Dit was ipv een kerstkaart.


Voor de buitenkant heb ik gebruik gemaakt van het Winter Wonderland DSP, een mooi glanzend design papier uit de Winter Catalogus.


Je maakt dit albumpje uit 1 vel A4 cardstock.


En er is plaats voor 2 labels.


Maar je kunt er ook een cadeaukaart in stoppen.
In het begin van volgend jaar maak ik er nog eentje en laat ikzien hoe je het maakt!

Gebruikte materialen:

Stamps: Wonderland, Wondrous Wreath, Honeycomb Hello
Paper: Winter Wonderland dsp, Corrugated Paper Kraft, Glimmer Paper Gold
Color: Basic Black, Real Red
Tools: Circle Punches, Scalloped Tag, Banner Triple en Banner Punches
Embellishments: Organza Ribbon, Black Bakers Twine

Ik wens jullie vast een heel fijn weekend, en voor wie al vakantie heeft: geniet ervan!
Groetjes Monique




Geen opmerkingen:

Een reactie posten