woensdag 23 december 2015

Happy Wonderful Christmas!

En dat is meteen mijn kerstwens voor jullie!


Deze kaart is compleet anders dan ik gewent ben te maken, en wat een gave auto stempel die ik gebruikt heb! Deze komt uit een nieuwe set uit de Lente Catalogus, die vanaf 5 Januari ingaat.
Wil je er graag een catalogus hebben, kom gerust even langs ik heb ze op voorraad. En vanaf 5 Januari is hij ook online te bekijken op mijn blog.

De auto en boom heb ik op Watercolor paper gestempeld, en daarna in gekleurd met een Aquapainter. De achtergrond heb ik met de Aquapainter gekleurd op Shimmery White paper.

Gebruikte materialen:

Stamps: Wondrous Whreat, Wonderland, Festival of Trees
Colors: Soft Sky, Old Olive, Real Red, Basic Gray, Tip Tap Taupe en Cumb Cake
Paper: Watercolor paper, Shimmery White
Embellishments: Black Baker's Twine.

Ik wens jullie allemaal hele fijn en gezellige Kerstdagen toe!

Geniet ervan, Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten