woensdag 23 september 2015

Weekly Deals

Het is een beetje rustig op mijn blog, en dat heeft twee redenen.
De eerste is dat ik een klein ongelukje in de keuken heb gehad, en nu met twee hechtingen in mijn hand zit, gelukkig mogen ze er vandaag weer uit. Maar je zult begrijpen dat het niet echt handig werkt!
Ten tweede heb ik a.s. Zondag een teamdag bij Carmen, en daar heb ik mij opgegegeven om een inspiratie tafel te verzorgen om de (nieuwe)Demo's van ideeën te voorzien.
Wat ik daarvoor gemaakt heb, laat ik jullie natuurlijk ook zien. Maar dan na zondag!

WEEKLY DEALS!



Deze week zitten er weer erg mooie Matrialen bij, dus laat ik ze weer eens zien op mijn Blog.
Wil je er iets van bestellen, geef het dan uiterlijk zondag door!

Groetjes Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten