dinsdag 29 september 2015

SWAPS

Vandaag zo als beloofd de Swaps!
Even een korte uitleg, Swaps zijn kaartjes of andere kleine projectjes die je met elkaar kunt ruilen tijdens een meeting.
Ik heb b.v. 15 zelfde kaartjes gemaakt, en na het ruilen ga ik met 15 verschillende nieuwe ideeën naar huis. Hoe leuk is dat.


Dit zijn de Swaps die ik ontvangen heb.


En deze heb ik gemaakt.het is een PL kaartje die je kunt gebruiken om in je PL album te stoppen op eerste kerstdag.
Je kunt er ook heel leuk een advendskalander mee maken, en dat laat ik jullie binnen kort eens zien.

Gebruikte Materialen

Stamps: Snow Place, PL Day to Day! You've Got This
Paper, PL Grid Cards, Dizzling Diamonds Glimmer Paper
Tools Banner Punch, Itty Bitty Accents Punch, Snow Friends Framelits, Little Numbers Thinlits

Leuk dat je weer kwam kijken, groetjes Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten