donderdag 3 september 2015

Waardebon Actie bij Stampin'Together !

Iedereen die per 1 September bij mij een bestelling plaats, spaart automatisch mee voor een Waardebon van €7,50!


Wat moet je daarvoor doen????  Helemaal niets, het gaat van zelf.
Iedere keer als je een bestelling bij mij doet, noteer ik het bedrag. Heb je in totaal voor €100 besteld dan ontvang je vanzelf de waardebon bij je bestelling. Deze bon kun je dan weer gebruiken zodra je iets wilt bestellen. Deze actie loopt maar liefst tot 31 Mei 2016!

Heb je vragen, laat het mij dan even weten, ik help je graag.


Gebruikte materialen:

Stamps: Watercolor Wings
Colors: Soft Sky, Pool Party, Bermuda Bay, Tip Top Taupe
Paper: Color Collection Brights, White Vellum
Tools: Handheld Stapler, 2 inc Circle punch, Bold Butterfly Framelits 
Embellishments: Linen Thread, Tip Top Taupe Dotted Lace Trim

Deze waardebonnen zijn ook vrij verkrijgbaar vanaf €10,- idiaal als cadeau voor een creatief iemand of om zelf te vragen voor je verjaardag.

Leuk dat je mijn blog kwam lezen, groetjes Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten