maandag 28 september 2015

TEAM-DAG 27 September

Gisteren hadden we een teamdag, Carmen had haar hele eerste lijn uitgenodigd om naar Zoetemeer te komen voor een gezellig dagje samen.
Maar dat niet alleen, ze had ook Michelle uit Engeland gevraagd te komen, en die was er dus ook bij.
Gezellig om weer eens met iedereen bij te kletsen.


Het was een super gezellige dag geworden.



Ik heb een van de inspiratie tafels verzorgd, met dank aan Hetty die de mooie boom van de voorkant van de Herfst/Wintercatalogus voor mij gemaakt heeft.


S'middags kregen we van Carmen de uitdaging om met een blind gekozen stempelset en drie inktpads een kaart te maken.
Ik koos de set Endless Birthday Wishes, en daar had ik nou net een waardebon mee gemaakt van de week.


Het was weer een SUper dag geweest, die we nog met een paar Demo's hebben afgesloten bij de Mac.
Morgen laat ik jullie nog we Swaps zien die ik gekregen heb, en wat ik zelfgemaakt heb.

Groetjes Monique







Geen opmerkingen:

Een reactie posten