dinsdag 1 september 2015

Herfst & Wintercatalogus is uit!!!!

Vanaf vandaag 1 September staat de herfst Wintercatalogus online op mijn site!
En kan er uit besteld gaan worden. 


Je kunt hem bekijken door aan de rechterzijde van de pagina op het kleine plaatje van de catalogus te klikken.
Ik wens jullie heel veel plezier met het lezen van deze weer o zo mooie catalogus.
Wil je iets bestellen of heb je nog vragen, laat het mij dan weten.

Ook is het altijd mogelijk om bij jou thuis een Party te geven, je nodigt dan een paar creatieve vriendinnen, buurvrouwen, zussen en of collega's uit en ik kom dan op de afgesproken tijd de party geven. Jij bent de hostess ( gastvrouw ) en zorgt voor de koffie & thee met wat lekkers en ik doe de rest.
We gaan dan gezellig een kaart maken zodat iedereen kennis kan maken met de producten van Stampjn'Up. Voor iedereen neem ik een gratis Herfst/Wintercatalogus mee die we dan ook door gaan kijken. Als er aan het eind van de avond besteld gaat worden kan jij als hostess extra gratis producten kiezen.  



Op dit tabel zie je tot hoeveel dat kan oplopen.

Bel of mail me als je vragen hebt of een afspraak wilt maken, aan deze party's zijn geen kosten verbonden.

Groetjes Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten