woensdag 29 juli 2015

Moments Like These Album

Zo ook wij zijn vertrokken, ik heb mijn boeltje gepakt en zitten nu in Frankrijk!
Heerlijk 2,5 week vakantie in dit schitterende land.
Maar omdat ik nu toch nog niet echt lekker vooruit kan heb ik mij zelf dit jaar extra verwent met een complete Kit van Stampin'Up.
Ook ga ik net als vorig jaar weer met Project Live een vakantie album maken.
De Album zelf heb ik laatst thuis al gemaakt.


In de dikke Stampin'Up catalogus staan meerdere complete PL Card & Accessory sets.
Ik heb gekozen voor de twee sets van Moments Like These. Ik hou namelijk erg veel van de nieuwe kleuren Mint Macaron, Watermelon Wonder en Tip Tap Taupe. En dat met een vleugje goud is echt top.

Dit zijn de twee sets die ik aangeschaft heb, idiaal om mee te nemen want ze zijn samen zeer compleet. Ze staan op pagina 146.



Omdat ik dit jaar dus nog verder moet herstellen van mijn meniscus operatie, heb ik mij zelf een complete kit cadeau gedaan, ik heb gekozen voor de Watercolor Wishes Card Kit. Deze set is zeer uitgebreid er zit alles in om wel 20 kaarten te maken en dat is inc 12 tekst stempels en 2 inkt spot's.
Deze kit ( en ook de andere) kun je vinden op pagina 155. Ik zet de pagina nummer er ook bij omdat ik weet dat niet alle foto's even duidelijk overkomen op mijn blog.

Dus je snapt het wel ik vermaak mij wel de komende tijd! Groetjes Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten