donderdag 23 juli 2015

FRIEND

Nu weer eens een kaartje dat je gewoon kunt vinden op pagina 125 van de Dikke catalogus!


Ik heb het een klein beetje aangepast met wat ik in huis heb. Maar er staan zo veel mooie en bruikbare ideeën in het boek, dat ik begrijp waarom het zo gewild is.
Ik heb er overigens nog steeds thuis op voorraad liggen, en bij een bestelling is hij gratis en anders tegen kostprijs a €3,50.


Gebruikte materialen:

Stamps: Awesomely Artistic
Colors: Mint Macaron, Watermelon Wonder
Paper: Typeset Specialty DSP, Very Vanilla Cardstock 
Tools: Heat Tool, PL Cards&Labels Framelits, Itty Bitty Accents & Banner Punch
Embellishments: Gold Emboss Powderm Ringstone, Linen Thread

Het zal de komende tijd wat rustiger worden op mijn blog, want ook hier is de vakantie begonnen.
Ook wij gaan vertrekken, al ben ik nog aan het herstellen van mijn meniscus operatie. Ik neem gewoon lekker veel Stampin'Up spullen mee, en ga onder de luifel lekker aan de gang met o.a. Mijn Project Live foto vakantie boek. Als ik nog tijd heb laat ik jullie het album vast zien, en wat ik verder nog mee ga nemen. Ik heb er nu al zin in!

Groetjes allemaal, Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten