dinsdag 14 juli 2015

Hello

Dit kaartje heb ik vorige week gemaakt, het idee stond in het Stampin'Up blad Impessions!
Die krijgen alle Demo's elke twee maanden toegestuurd. Het blad staat vol nieuwtjes en ideeën!


Gister ben ik geopereerd aan mijn meniscus, en moet nu nog een weekje rustig aan doen, maar na het weekend mag ik weer zonder krukken lopen een beetje fietsen en zelfs auto rijden. Wat wordt mijn kleine wereldje dan weer groot! Als alles gaat lukken. Kan niet wachten!,

Gebruikte materialen:

 Stamps: Layered Letters Alphabet
Colors: Cucumber Crush, Bermuda Bay, Daffodil Delight
Paper, Bright Colour Collections
Tools: Banner Punch, Stars Framelits 
Embellishments: Vintage Faceted Button, White Baker's Twine, Bermuda Bay Sequin trim

Dit was het weer even voor vandaag, ik kruip nu weer op de bank.
Bedankt voor het lezen, groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten