woensdag 5 augustus 2015

Op vakantie!

Wij zitten heerlijk in Zuid Frankrijk op de camping aan een rivier.
En tussen alle activiteiten door vindt ik het heerlijk om ook lekker creatief bezig te zijn.
Ik heb al gewerkt aan mijn PL album, maar helaas lukt het niet om de foto's van deze vakantie op mijn I-Pad te krijgen. Maar ik had er nog heel wat op staan van de eerste helft van dit jaar.




Ook ben ik bezig geweest met de Watercolor cardkit, en zelfs Anne ( die anders nooit mee wil doen, vond het leuk om met zo'n kit een kaart te maken ). Het werkt ook heel handig, en is helemaal compleet.


Deze kaart met bij passende envelop heeft Anne gemaakt.

Morgen rijden wij naar de anderen kant van Frankrijk, en staan we nog een week boven de Pyreneeën.

Groetjes en geniet van de vakantie, Monique  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten