dinsdag 13 januari 2015

Sheltering Tree!,

De Sheltering Tree set is een heerlijke ster waar je kaartje in de 4 jaargetijden kunt maken.
Dorr gebruik van kleur en de diverse stempels maak je zo een herfst, winter, lente of zomer kaart.


Vandaag dus de Lente kaart, en binnenkort laat ik jullie de herfstkaartje zien die ik gemaakt heb.
Deze kaart was de Make&Take van afgelopen Donderdag. Ik was toen naar een party en had deze kaart voorbereid. Ik heb mij laten inspireren door onze catalogus. De set is meerdere keren besteld, en dat snap ik best.


Gebruikte materialen:

Stamps: Sheltering Tree
Color: Pear Pizzazz, Chocolate Chip en Coastal Cabana
Embellishments: Linen Thread, Soft Sky Ribbon
Tools: Handheld Stapler (nietmachine met kleine nietjes pagina 21 Lente Cat)

Groetjes Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten