woensdag 7 januari 2015

SAB PARTY !

Gisteravond had ik mijn eerste verkoop party tijdens de Sale-A-Bration.
Maar wat is daar nou zo anders aan? Nou...Tijdens de SAB kun je €27 extra hostess ( gastvrouw ) euro's verdienen.


Bij een totaal bestelling vanaf €275 ontvang je geen €40 maar €67 hostess euro's die je die zelfde avond nog naar eigen keuze mag besteden.
En daar kom je sneller aan dan je denkt, en zeker nu iedere klant die voor €60 besteld een gratis artikel mag kiezen uit de SAB folder.
Mijn gastvrouw van gisteren had het geluk dat ze ook nog een artikel voor de helft van de prijs mocht kiezen. En ze koos de Big Shot, dus dat was een mooie korting !


Omdat ik het zo leuk vindt om bij jullie een party te komen geven, neem ik voor iedere gast een klein cadeautje mee. En de gastvrouw krijgt iets speciaals van mij. Ook verloot ik altijd iets.

Lijkt het jou ook leuk om een PARTY te geven, nodig dan een stel creative zussen, buurvrouwen en of collega's uit en maak een afspraak met mij! Deze SAB actie loopt tot eind Maart.
Jij zorgt voor de koffie met wat lekkers, en de rest doe ik! Er zitten aan zo'n avond geen kosten verbonden. Ik vind het ook helemaal niet erg om wat verder te moeten reizen.

Bel of mail me dan kunnen we iets afspreken!
Groetjes Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten