donderdag 8 januari 2015

JOIN STAMPIN'UP

Ben je net zo gek als ik op allees van Stampin'Up!
Dan is er nu tijdens de SAB periode de mogelijkheid om ook een Demonstratrice te worden met ectra voordeel!
Deze actie loopt tijdens de SAB t/m 31 Maart!


Als je je nu inschrijft als Demo, ontvang je van Stampin'Up twee gratis Kit's naar keuze uit de Lente catalogus!

Of je mag Twee extra gratis SAB artikelen kiezen!


Hoe werkt het !
Vindt je het leuk om ook een Demo te worden, bel of mail mij dan. We spreken samen af en gaan je inschrijven. Dat doe je door een Starters kit aan te schaffen. Dat kost je eenmalig €129,- en die mag je dan naar eigen keuze vullen met SU artikelen voor €175,-. Dat is dan al gelijk je eerste voordeel!
Kijk voor meer info boven aan het scherm in de balk bij : Welkom in mij Team.
Je kan meteen starten, maar je hoeft pas eind Juni aan je eerste verkoop verplichting te voldoen!

Ik zal het leuk vinden om je in mijn team te verwelkomen! Groetjes Monique 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten