donderdag 15 januari 2015

Sheltering Tree 2

Vandaag toon ik jullie de Herfst kaart, en ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier giert de wint rond ons huis en is het erg nat buiten.
Helaas geen bomen meer met mooie herfst kleuren, maar alles is grauw.
Lekker weer om binnen creatief te zijn.


Ook deze kaart staat in de catalogus, ik heb er wel mijn eigen draai aan gegeven.
Ik heb eerst de boomstam gestempeld op de Whisper White kaart, en toen nogmaals op een ander stuk. Daarna heb ik de blaadjes stempel met twee kleuren Marker in gekleurd, en over de takken gestempeld en uit geknipt. Dat geeft wat extra diepte.

Gebruikte materiealen:

Stamps: Sheltering Tree
Colors: Soft Suède, Hello Honey en Tangelo Twist
Paper: Fancy Foil Vellum Gold
Embellishments: Gold Twine, Gold Clothespins 
Tools: Honeycomb Embossing Folder, Markers

Morgen wordt het hopelijk beter weer, zo niet dan blijf ik weer achter mijn hobbytafel!
Groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten