zondag 4 januari 2015

Nog 2 nachtjes slapen!

Nog maar twee nachtjes, en dan kan ik jullie alles uit de nieuwe Lente Catalogus laten zien!
Maar vandaag weer een voorproefje!


Deze kaart is gestempeld met de Butterfly Basics set een hele veelzijdige set die goed te combineren is met de Butterflies Thinlits set waar ik de vlinder mee gestanst heb! 
En deze 2 sets zijn als bundel te koop met 15% korting!

Gebruikte materialen:

Stamps: Butterfly Basics
Colors: Smoky Slate, Coastal Cabana, Hello Honey
Tools: Butterflies Thinlits Dies
Embellishments: Soft Sky Seam Ribbon, Linen Thread, Pearls

Vanaf dinsdag zijn zowel de Lente Catalogus als de SAB folder online te bekijken op mijn blog aan de rechter kant.
Heb je liever een "echte" kom dan gerust even langs om er eentje gratis op te halen!

Groetjes Monique 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje Monique. Ik vind dat we meestal zo weinig reacties krijgen op ons blog. Terwijl dit super is gedaan. Ik loop behoorlijk achter op mijn blog i.v.m. de verhuizing.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen