woensdag 29 oktober 2014

OPENHUIS!! & VERZAMELBESTELLING !!

A.s. Vrijdag plaats ik weer een verzamelbestelling, heb je nog iets nodig voor je kerst kaarten of wil je gewoon iets bestellen. Mail het dan uiterlijk donderdag avond, kom je naar mijn openhuis vrijdag dan kan het natuurlijk ook nog!


Deze twee kaarten heb ik op de Make&Take tijdens de Convention gemaakt. De ene is de simpele versie en de ander de iets bewerkelijkere. Tijdens mijn OPENHUIS van a.s. vrijdag, is er ook de mogelijkheid om zo'n kaart te maken!

Gebruikte materialen:

Stamps: Kinda Eclectic
Colors: de Incolor 2014-2016 serie
Tools: Honeycomb embossing folder, Itty Bitty Accents Punch, Elegant Butterfly Punch
Paper: Moonlight block, Vellum
Embellishments: Basic Hodgepodge Clips, Linen Thread

A.s. Vrijdag 31 Okt ben je dus welkom om tussen 9:30-11:30 bij mij binnen te lopen tijdens de openhuis ochtend! Er is dan van alles te zien over de Convention en een Make € Take!
De koffie en thee staan klaar met iets lekkers!

Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten