dinsdag 28 oktober 2014

Extra Swap's

Voor mijn Roommates en Upline's Carmen en Michelle heb ik iets extra's gemaakt als Swap.
Een vriendin van mij heeft houten hartjes gezaagd en grijs geverfd, en ik heb ze toen bestempeld met de huisjes uit de HolodayHome Stampset, de letters HOME komt uit de Skinny Mini Alphabet set.


Voor het stempelen heb ik VersaMark gebruikt en daarna bestrooit met White Embossing Poeder.
Dat verhit je dan met de Heat Tool. Er komt dan een mooi geglansd laagje op te liggen.
Om het mooi in te kunnen pakken heb ik er ook nog een bijpassende label bij gemaakt.


Erg leuk om te maken, en veel complimentjes gehad bij het geven!!

A.s. vrijdag van 9:30-11:30 uur heb ik een open huis!!!
Kom binnen lopen en dan kun je alles zien en horen over de Converentie!
Ook is er een Make&Take en kun je al mijn Swaps bekijken.

Groetjes en misschien tot Vrijdag Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten