dinsdag 14 oktober 2014

CONGRATS !!!

De vlag hangt uit bij onze buren, mijn buurmeisje is geslaagd voor haar studie rechten.
En daar maak ik natuurlijk een kaartje voor. Ik gebruikte het idee van de kaartjes van mijn workshop vorige week. Ik heb ook nu weer voor de tekst gebruik gemaakt van de Bravo set, dat is een set met extra grote teksten. En dat komt op zo'n kaart als deze mooi uit!


Verder ben ik heel druk met mijn Swaps en Room Mate's cadeautjes voor de SU Converentie in Brussel waar ik van Donderdag tot Zondag ben.
Het is natuurlijk nog geheim wat ik ga maken, maar ik laat jullie vast een Sneek Peak zien.
Als ik terug ben krijgen jullie het helemaal te zien en een verslag van al mijn belevingen.


Gebruikte materialen:

Stamps: Four Feathers, Bravo
Color: Bermuda Bay, Pool Party
Tools: Feathers Framelits, Itty Bitty Accent Punch
Embellishments: Metal Button, Linen Thread, Silver Glimmer Paper

Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten