zaterdag 25 oktober 2014

CONVENTION 2014 in BRUSSEL

Zo daar ben ik weer, van donderdag 16 Okt tot zaterdag 18 Okt ben ik naar de SU Convention in Brussel geweest, wat een ervaring en wat een feest! Vele van jullie hebben er al veel over gelezen op Facebook en andere Blog's. Maar nu hier mijn kleine verslagen en wat foto's.


Donderdag kwamen we met z'n vieren aan in ons hotel, hebben daar in gecheckt en een broodje gegeten voor we ons door de taxi naar het Coverentie Centrum lieten brengen. Daar hebben we ons geregistreerd en gingen Mieke en ik naar de Card Addiction Frenzy Class, en Xandra en Janneke naar de Silver 2 Partyavond. Wij hebben een hele mooi Cadeaudoos met 9 kaarten, lint, knijpertjes en tape gemaakt. En we hebben een stempel met onze eigen naam gehad, waar we erg blij mee waren.



Vrijdag hebben we overdag veel gehoord, gezien en gemaakt. En s'avonds was er de Awardnight en de Afterparty, wat erg gezellig was met een kei goede band. En wat was ik trots op mijn teamgenootjes die op het podium gehuldigd werden.

Zaterdag verliep verder een beetje het zelfde als vrijdag overdag, en om 17 uur kwam er weer een einde aan het geweldige avontuur. Wij zijn toen met de Engelse Pinkie's uit eten gegaan en bleven nog lekker een nachtje slapen in Brussel. En vertrokken zondag na een heerlijk ontbijt weer naar huis.

Verder heb ik mijn 70 Swaps geruild tegen 70 andere leuke ideetjes, heb ik veel workshop's gezien en gedaan en nog veel meer ideeën opgedaan!

Ben je benieuwd naar mijn swaps, en wat ik verder nog gemaakt heb!
A.s. Vrijdag 31 Okt houd ik open huis,vanaf 9:30-11:30 ben je welkom om binnen te lopen. Je kunt dan alles zien en horen en er is een MAKE & TAKE en een korte impressie filmpje.

Groetjes Monique
P.s. Ik laat jullie snel zien wat ik als Swap gemaakt heb.


1 opmerking:

  1. Wat was het leuk hé? Heerlijk om de foto's weer te zien! Volgend jaar weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen