vrijdag 3 oktober 2014

CHOOSE HAPPINESS!!

Dit keer eens een heel ander kaartje dan jullie vaak van mij gewent zijn, een Vintage kaartje.
Dat is een kaartje in een oude Style. Erg leuk om te maken en hier gebruik je vaak wat donkere kleuren voor, zo ook deze keer. Om het papier wat ouder te laten lijken spons je de randen.


Ik heb de set Choose Happiness gekozen om dat dat een van de 5 sets is die nu met 20% korting te koop is! Het papier dat ik gebruikt heb is Verry Vanilla en Early Espresso dat beide uit de Neutrals serie komt en nu als pakket met 20 vel van iedere kleur 2 vel ook te koop is met 15% korting. En dat zelfde geldt ook voor de inktpads. Meer info vindt je in het vorige bericht hierover.

Gebruikte materialen:

Stamps: Choose Happiness
Color: Verry Vanilla, Early Espresso en Lost Lagoon
Tools: Itty Bitty Accent Punch en de Artisan Label punch
Embellishments: Linen Thread en Pearl Jewels.

Let op maandag 6 oktober plaats ik ivm deze actie een extra verzamel bestelling!!!
Wil je iets bestellen stuur mij dan uiterlijk zondagavond een mailtje.

Groetjes en al vast een fijn weekend, Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten