donderdag 3 juli 2014

Mini Kaartjes!!!

Hebben jullie al in de nieuwe catalogus gebladerd?
Wat een mooie nieuwe sets staan er in hé, en wat veel mooie voorbeeldjes staan kom je tegen.
Zo ook op blz 104 waar ik het idee voor deze kaartjes tegen kwam.


Het is altijd handig om een voorraadje te hebben van die kleine kaartjes, je plakt ze namelijk heel handig op een cadeautje of een bosje bloemen. Je hebt er niet veel voor nodig en met wat restjes kom je al een heel eind. Ik heb je stempel set Something to Say gebruikt daar staan veel mooie kleine tekstjes op en een hartje, sterretje en bloemetje waar dan weer perfect de nieuwe mini ponsjes bij passen.

Gebruikte matrialen:
Stamps: Something to Say
Colors: Lost Lagoon, Hello Honey, Blachberry Bliss en Crumb Cake
Paper: Moonlight Paper block
Tools: Itty Bitty Accents Punck Pack, Banner Dies
Embellishments: Stitched Ribbon, Epic Day Washi Tape, Candy Dots en Rhinestones

Heb je iets gezien wat je zou willen bestellen, geef het dan door ik bestel nog een keer voor wij aan onze vakantie gaan beginnen. Ook hier op het Blog wordt het de komende vakantie periode wat rustiger. Op onze vakantie ga ik een foto scrapbook maken met het matriaal van Project Live, wat sinds deze nieuwe catalogus ook bij Stampin'Up te koop is. Ik heb er zin in en zal regelmatig foto's daar van op mijn FaceBook pagina zetten.

Groetjes Monique 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten