maandag 7 juli 2014

CELEBRATE !!!

Twee simpele kaartjes gemaakt voor een verjaardag, de ene is met de rose tinten voor dames, en de ander in de meer jongens tinten.
De papieren banners komen uit het zelfde papier blok Sweet Taffy, in eerste instantie denk je meteen bij het zien van de kleuren, dat is mooi voor meisjes kaarten. Maar met wat creativiteit ishetdus ook prima voor jongens.


Gebruikte matralen:
Stamps: Fabulous Four ( clear €17,95 )
Color: Melon Mambo & Tempting Turqouise
Tools: Banner Dies
Embellishments: Linen Thread, Daffodil Delightful seam ribbon

Ik heb al heel wat Designer Paper blokken binnen en ga het nog allemaal mooi op mij Share pagina zetten, maar je mag me gerust al bellen of mailen als je al wat Share papier wilt hebben.

Ik zelf heb nu in huis: 
Sweet Taffy - Confetti Celebration - Maritime - Lullaby ( 6 vel van 15x30 cm voor €3,50 ) 
pagina 184-185
Typeset ( 6 vel van 15x30 cm voor €2,- ) pagina 184
Subtles - Bright - 2013-2015 Paper strack ( 10 vel van 15x30 cm voor €3,25 ) pagina 185 
Fancy foli Gold of Silver Vellum  ( 3 vel 15x 30 cm voor €2,25 ) pagina 193
Gold of Silver foli sheet ( 1vel van 15x30 cm voor €1,25 ) pagina 193

Wil je hier van iets hebben mail me dan even dan leg ik het klaar!
Woensdag 9 Juli doe ik de laatste bestelling voor mijn vakantie, wil je iets mee bestellen dan graag een mailtje uiterlijk op Dinsdag 8 Juli. Dan heb ik alles nog op tijd binnen ( hoop ik ). 

Groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten