woensdag 9 juli 2014

Party avond!

Gisteravond had ik weer een gezellige Partyavond met 5 creatieve dames!
Op de foto hieronder zie je kleine doosjes die ik als Gastencadeautjes had gemaakt.
Ook voor de gastvrouw nam ik iets extra's mee als bedankje voor haar uitnodiging om te komen.
Wij als SU Demo's zijn altijd blij als we ergens een party mogen geven.
Op zo'n avond leggen we uit hoe het werkt bij SU en wat er allemaal voor moois en nieuws in de catalogus staat. Verder nemen we altijd van alles mee om te bekijken en uit te proberen.
We gaan ook altijd aan de slag om een klein projectje te maken. Dit keer was het een kaartje met de set Work of Art, dit doen we dan meestal even in overleg met de gastvrouw!


Aan het einde van de avond kijken we wie wat wil bestellen ( wat verder geen verplichting is ) en hoeveel dat bij elkaar is. En als het en beetje mee zit mag de gastvrouw dan nog iets extra's uitkiezen naar keuze! Lijkt het jou ook leuk om eens zo'n partyavond te geven nodig dan wat creatieve dames uit en mail me om een afspraak te maken!

Gebruikte Matrialen:
Stamps: Work of Art, Someting to Say en A Roand Array
Color: Hello Honey, Lost Logoon, Blackberry Bliss en Basic Gray
Tools: div Circle punch, 3,2 cm Scallop punch, Scallop Tag Punch, Itty Bitty Accents Punch Pack, Decorative Dots embossingfolder en Banner Dies
Paper: All Abloom Paper block, Silver foli

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier regent het alweer de hele dag, dus een prima dag om lekker te gaan freubelen! Groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten