maandag 3 februari 2014

Gezellige Demodag


Gisteren hebben we met zo'n 30 dames in Den Haag een hele gezellige en ontspannen Demodaggehad.
We zijn begonnen met koffie&thee met wat lekkers en hebben toen onze Swaps geruild!
Dit was de mijne, erg klein maar ze vonden hem toch erg leuk!
En dit zijn de Swaps die ik ontvangen mocht! Erg leuk om s'avonds op de bank nog eens alles goed te bekijken. En vandaag hebben mijn moeder, zus en schoonzus ze ook lekker zitten bewonderen.
En na de lunch hebben we 3 workshops gehad, de eerste met de set Happy Watercolor. En set die ik gelukkig ook thuis heb, en nog lekker vaker kan gebruiken. Als tweede hebben we drie kleine kaartjes gemaakt met de set Geometrical, niet iets wat ik snel zal bestellen, en daarom des te leuker om eens te gebruiken. Als laatste twee kaartje met de gratis set Petal Parade die je bij een bestelling van €60 gratis mag kiezen uit de speciale SAB folder. En deze set is toch echt wel een van mijn favorieten!.
Al met al een kei gezellige dan vol inspiratie en veel geklets, meer dan de moeite waard om weer eens naar Den Haag te rijden.

Lijkt jou dat nou ook zo leuk. Om zulke dagen bij te wonen, wordt dan ook Demo!
Bel of mail me maar voor meer info, en nu extra voordelig!  Groetjes Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten