donderdag 30 januari 2014

Favoriet

Mijn meest favorieten stempelset uit de Sale-a-Bration folder is de Banner Blast stempelset.
Deze set heeft 6 kleine vlaggetjes en 3 kleine afbeeldingen, erg leuk om te gebruiken.
Ook hoort daar nog een Banner punch bij, dat maakt het helemaal makkelijk in gebruik.
Bij aankoop van €60 Stampin'Up producten ( ook uit de nieuwe Lentecatalogus ) mag je al een artikel gratis kiezen. Deze actie loopt tot 31 Maart. De komende weken heb ik verschillende Party's in mijn agenda staan, lijkt het jou ook leuk om een Party te geven, nodig dan je vriendinnen, buurvrouwen of andere creative dames uit. En bel of mail me om een afspraak te maken, ik kom graag naar je toe om ook bij jou een Party te geven. En jij als gastvrouw kan tijdens deze periode extra Hostesseuro's verdienen, om gratis te besteden.
Wil je geen Party maar toch wat bestellen dan kan dat natuurlijk ook altijd!

Je kunt vast online in de SAB folder en Lentecatalogus kijken door aan de rechterkant om het plaatje te klikken. Een heel verhaal vandaag ik kom snel weer met een nieuw bericht met nog meer van min favorieten!!  Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten