maandag 10 februari 2014

Spiral Flower

Met de Spiral Flower mal uit de nieuwe Lentecatalogus heb ik de bloemetjes van het schattige boeketjes gemaakt. Het is zo leuk en gemakkelijk om te gebruiken.
Je kunt er 4 lagen cardstock of wel 2 lagen vilt tegelijk mee snijden.
En dat is heel handig als je eens wat meer nodig hebt!

De label en de kleine traktatie heb ik gemaakt met gratis producten uit de SAB folder.
Wil jij ook een gratis product kiezen bij een bestelling van €60,- , of een verkoopParty boeken met extra veel gastvrouwen voordeel dan kan dat nog tot 31 Maart. Bel of mail me dan even, dan maken we een afspraak!

Woensdag 12 Februari doe ik een verzamelbestelling, wil je iets mee bestellen mail het me dan voor Woensdag door!
Groetjes en een fijne dag Monique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten