dinsdag 18 februari 2014

Thank You!


Vorige week heb ik verschillende SAB Party's gehad, en de bestellingen zijn nu richting de dames die het besteld hebben.
Voor iedereen heb ik een bedank label op hun pakje geplakt, ik ben namelijk blij met iedere klant!
Voor deze label ik ik alleen artikelen uit de Lente Catalogus gebruikt, de Scalloped tag Punch, Happy Congratulations stempelset, Happy Watercolor stempelset (voor de tekst) en het Fresh Prints Designer papier. De kleuren zijn: Coastal Cabana, Crumb Cake en Real Red!

Tot 31 Maart loopt de Sale-A-Brations en krijg je bij elke €60,- die je besteld een gratis artikel uit de SAB folder, klik aan de rechterkant op mijn site om de folder online te bekijken!
Wil je iets bestellen of zelf nog een verkoopparty geven in die periode neem dan even contact met mij om iets aftespreken.  Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten