vrijdag 21 februari 2014

MAKE A WISH !

Vandaag lekker aan de gang geweest met de leuke nieuwe set Perfect Pennants!
Deze veelzijdige set bevat leuke teksten en ook nog een hartje en een ster.
Je kunt hier allekanten mee op, samen met de mallen set Banner Framelits , die je in een Bundle samen met 15% korting kunt kopen.
Het papier komt uit de nieuwe Retro Fresh Designer Paper serie, en staat samen met de andere artikelen in de Nieuwe Lente Catalogus!
Wil je iets bestellen, laat het me dan weten want 1 Maart plaats ik weer een verzamel bestelling!

a.s Zaterdag heb ik samen met een hele hoop andere Demo's een Bloghop.
Zo kun je heel gemakelijk op blogsites van andere demo's rond kijken.
Deze Bloghop is georganiseerd om de Nederlandse teksten stempel set te promoten.
Iedere Demo die mee doet heeft een tekst gekozen en daar een projekt mee gemaakt.
Ik, maar ook vele andere hebben dan ook actie's om deze set extra aantrekkelijk te maken.
Kom dus morgen vanaf 10 uur terug op mijn Blogsite om de Bloghop te bekijken.
Je kunt bij mijn site beginnen en zo verder Hoppen, en Zondag zijn er nog weer anderen.

Groetjes en tot morgen, Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten