maandag 9 mei 2016

Workshopochtend!

A.s. donderdag 12 Mei geef ik weer bij mij thuis in Geldrop een workshop!
Deze keer staat de stempelset Garden in Bloom in de hoofdrol.

We gaan daar twee kaarten mee maken, de kleuze is aan jouw!
Je kunt ze namaken of er helemaal je eigen draai aan geven.

Maar..... Omdat ik ook net mijn pre-order binnen heb!!!!!
Gaan we ook nog iets doen met een hele nieuwe set uit de Nieuwe Catalogus die op 1 Juni in gaat.
Wat dat gaat worden blijft nog geheim.

Geef je snel op er zijn nog een paar plaatsjes over, en.... Voor iedereen ligt er een nieuwe catalogus klaar.
We starten om 9:30 uur en de kosten zijn €7,50 inc alle benodigdheden en koffie of thee met wat lekkers. Je hoeft voor deze workshop geen ervaring te hebben.

Mail of bel als je een keertje mee wilt doen, ik zie je graag. Groetjes Monique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten