zaterdag 7 mei 2016

Happy Mother's Day

Morgen is het weer moederdag, een leuke dag om onze moeders weer eens te verwennen.
En een goede gelegenheid om een kaartje te sturen / geven.

Voor dit kaartje heb ik mij laten inspireren door de Artisan Bloghop van afgelopen donderdag.
Ik start altijd bij onze nederlandse demo Inge Groot.
http://stampincardsandmemories.blogspot.nl
En vandaar Hop ik door, erg leuk om te doen, en om de donderdag staan er weer erg mooie en inspirerende ideeën op.

Gebruikte materialen:

Stamps: Crazy about You, Grateful Bunch
Colors: Melon Mambo, Tangerine Tango, Daffodil Delight, Crumb Cake & Basic Black.
Paper: Typeset Specialty DSP
Tools: Blossom Bunsh & Banner Punch, Hello You Thinlits
Embellishments: Pearls.

Ik wens alle Moeders morgen een fijne en gezellige dag toe!
Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten