vrijdag 13 mei 2016

Nieuwe sets!

In de Nieuwe Catalogus, die per 1 Juni in gaat. Staat een hele leuke Hostess set!
De Love You Lots set. Geef je een SU party en heb je een minimaal een omzetvan €200,- dan kun je deze set voor maar €11,- bestellen van je gratis te besteden Hostess euro's.

Deze Hostess sets staan achterin je catalogus, en zijn exclusief voor de Hostess ( gastvrouw ) gemaakt.

De achtergrond  heb ik gestempeld met de nieuwe set Playful Backgrounds.
Een set met 4 mooie achergrond stempels. Leuk effect heeft deze stempel he!

Het leuke aan deze getekende stempels vind ik, dat je ze weer kunt inkleuren.
Dat is zo leuk om te doen.
De zwarte randjes erom heen teken je uit hand met de SU Basic Black Marker.
Even oefenen en het lukt je vast prima.
De teksten komen uit de Greatest Greetings stempel set, die staat in de Lente Catalogus.

Wil je met de komst van de nieuwe catalogus een keertje een Party bij jou thuis geven!
Dan kom ik graag, neem even contact met mij op, dan spreken we samen iets af.

Ik wens julle vast een heel fijn Pinksterweekend! Groetjes Monique 


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten