zondag 15 mei 2016

Twister Card! & Openhuis

Toen ik laatst op de On-Stage dag was van Stampin'Up.
Ontvang ik vast een paar nieuwe sets, eentje daarvan is de Shooting Star set.
Deze set is bedoeld om Twister / Sliding Card's mee temaken.

Dat is weer eens iets anders dacht ik, ik vind het altijd erg leuk om weer eens iets nieuws te proberen.
Bij deze set ( die een Bundel & Save is ) is ook een Sliding Star Framelit set te bestellen.

En aangezien ik die er niet bij kreeg, helaas. En die ook nog niet te bestellen is.
Ben ik zelf maar vast met Circle Dies en ponzen aan de gang gegaan.
Niet perfect, maar het idee is er.
Ik vind de kaart in iedergeval goed geslaagd! Al kan het draaien nog wel wat verbeterd worden.

Donderdag 26 Mei!
Openhuis ochtend, tussen 10-12 uur is iedereen welkom, om een nieuwe catalogus op te halen.
Ook kun je aanschuiven bij de Make & Take! We gaan dan een kaart maken met de nieuwe producten. Kom dus gezellig even langs!
Ik woon in Geldrop, wil je mijn adres! Laat het dan even weten.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag, groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten