maandag 2 februari 2015

Stacked with Love!

Stacked with Love DSP is een heel mooi en leuk blokje designer paper om mee te werken.
Niet te groot en heel veel keus! 48 vel voor €8,50.


Het design en de kleurtjes vond ik zo leuk, dat ik er ook een paar Balloon kaartjes mee gemaakt heb voor op de inspiratie tafel. Dit zijn ze geworden.


Leuke kaartjes voor Tiener meiden. De middelste is een schudkaart met sterretjes.
De kaart heb ik gemaakt door een stuk Window Sheet met Washi Tape vast te zetten.

Gebruikte Materialen Schudkaart:

Stamps: Celebrate Today
Tools: Balloon Framelits Dies, Confetti Stars Border Punch
Paper: Gold Foil Sheet, Window Sheet
Color: Real Red, Crisp Cantaloupe, 
Embellishments: Gold Sequin Trim, Stacked with Love Washi Tape, Tangerine Tango baker's Twine.

Woensdag plaats ik weer een berichtje met het laatste deel van de Balloon serie, en de nieuwe weekaanbieding.
Groetjes Monique 



1 opmerking:

  1. Leuke kaarten Monique, Ik ben ook eindelijk met deze set aan de slag gegaan. Na woensdag op mijn blog. Succes met je workshops. Vond je presentatie Toppie!! Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen