woensdag 11 februari 2015

Lotus Blossom & Weekly Deals

De SAB periode is nu ongeveer op de helft, in het begin ben ik er druk mee bezig geweest en nu is het weer wat rustiger. Ik pakte gisteren de folder ( je kunt hem aan de rechter kant aanklikken en online bekijken ) en begon maar weer eens te bladeren. Op pagina 6 stond een setje kaarten met de Lotus Blossom stempel set. En wat vind ik dat toch een mooie set kaarten. En daar ben ik dus mee aan de slag gegaan.


En als je het mooi inpakt kun je het zo cadeau geven.


Deze stempel set is niet echt simpel om te gebruiken, ik zelf heb de Stamp-a-ma-jig gebruikt, een hulp middel om presies om de juiste plaats te stempelen.
Ook zijn er verschillende You-Tube filmpjes van. Lukt het nog niet kom dan gerust eens langs ik help je graag. Je gebruikt per bloem 3 tinten van een kleur, heb je er maar twee van kan je ook de lichtste kleur eerst eens afstempelen op een kladblaadje.


Gebruikte Materialen:

Stamps: Lotus Blossom, Simply Wonderful (beide SAB)
Paper: Fancy Foil Vellum, Note Cards&Envelopes, White Vellum
Color: Soft Sky, Pool Party, Bermuda Bay - Pink Pirouette, Blushing Bride, Strawberry Slush - 
Wisteria Wonder, Perfect Plum, Blackberry Bliss
Embellishments: White - Stawberry Slush Baker's Twine, Basic Hodgepodge Clips, Tea Lace Dolies

De WEEKLY DEALS van deze week!


Zit er iets bij wat je wilt bestellen of helemaal wat anders, geef het dan voor Zondag door dan plaats ik weer een verzamelbestelling!

Bedankt voor het lezen van mijn blog, groetjes Monique 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten