dinsdag 24 februari 2015

EXTRA SAB ARTIKELEN !

Nu is de Sale-A-Bration nog leuker, want van 1-31Maart hebben we er 4 extra artikelen bij!
Tijdens de SAB mag je bij elke €60 aan bestelling 1 gratis SAB artikel kiezen uit de folder ( rechts online te bekijken ), maar daar zijn met ingang van 1 maart dus nog 4 nieuwe artikelen bij gekomen!


Het is nu dus nog aantrekkelijker geworden om iets te bestellen, of geef zelf een verkoop party!
Daar voor nodig je een paar creative vriendinnen, buurvrouwen, zussen of collega's voor uit, en maak met mij een afspraak. Ik doe dan de rest. Die avond gaan we gezellig een mooie kaart maken zodat iedereen zelf kan kennis maken met de Matrialen van Stampin'Up. Aan deze avond zitten geen kosten verbonden en ik vind het niet erg om wat verder te reizen.

Voor de gastvrouw is tijdens de SAB ook extra aantrekkelijk! Ik neem altijd iets extra's mee! 
En de gastvrouw kan tijdens de SAB extra Hostesseuro's verdienen, die ze dan gelijk naar eigen keuze mag besteden.


Heb je interesse om iets te bestellen, of wil je een verkoop party bij jouw thuis geven bel of mail me dan gerust! Ik help je graag.

Groetjes Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten