vrijdag 13 februari 2015

FOR YOU !!!

Vandaag al vast een Valentijnskaartje, want morgen vertrekken wij al vroeg naar Engeland.
Hier in het zuiden breekt dan de Carnavals drukte los, en wij piepen er een paar dagen tussen uit!
Heerlijk Shoppen en lekker eten bij Jamie Olivier.
Dit kaartje laat ik jullie dus vast zien.


Ik heb gewerkt met het Stacked with Love Paper block, en ik heb het witte blaadje geembost met de Happy Heart embossing folder, zo leuk om te gebruiken en het kan soms je kaart net iets meer geven.
Hij staat op blz 9 van de Lente Catalogus ( rechts van de pagina online te bekijken ).


Gebruikte Materialen:

Stamps: Hello Life
Paper: Stacked With Love Paper block, Silver glimmer Paper 
Colos: Real Red, Basic Black
Tools: Happy Heart embossing folder, Mini Treat Bag Thinlits, Spiral Border punch, PL Corner punch, 
Itty Bitty Accent punch, Hearts border punch, Handheld Stapler.
Embellishments : Tea Dolly, Stacked with Love Washi Tape

Let op omdat ik een paar dagen weg ben gaat de verzamelbestelling pas Maandag om 18:00 uur de deur uit, wil je iets mee bestellen stuur mij dan voor die tijd een berichtje.

Ik wens jullie een hele fijne Valantijnsdag morgen!  Groetjes Monique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten