maandag 13 januari 2014

Pinkies weekend 11-12 Januari

Afgelopen weekend hebben we een kei gaaf SU Pinkies weekend gehad.
Wij vallen allemaal onder de SU team de Pinkies van Michelle Last uit Engeland.
Michelle was met twee andere Engelse dames naar Beekbergen gekomen voor een trainings weekend.
Op Zaterdag hebben we veel geleerd over het op zetten van een eigen business, en hoe je een team met Downlines kan leiden. Ook veel tips en tricks voor het geven van Party's en Workshops.
De dag werd afgesloten met een gezellig en lekker dineer. Samen met Mieke en Janneke zijn wij in een hotel blijven overnachten en hebben we de volgende ochtend heerlijk met de Engelse dames ontbijt,
Dit zijn de Swaps die het weekend geruild heb, zo leuk om met zo'n 35 kleine kaartjes/cadeautjes weer thuis te komen. Zelf had ik het kaartje Happy 2014 gemaakt die ik laatst heb leten zien.
Zondag zijn we de hele dag aan het Make&Take'en geweest, 4 mooie maar zeer bewerkelijke projecten  gemaakt ( nou ze zijn niet allemaal af hoor). Ik mag deze niet tonen, maar kom gerust eens langs om ze te bekijken, ze zijn echt heel mooi.
En toen was het weekend weer voorbij helaas.In Oktober hebben we de convention in Brussel! Voor heel Europa, en dat moet echt heel groots en gaaf zijn. Daar heb ik dus nu al zin in. 

Lijkt het jou ook leuk om aan al deze dingen mee te mogen doen, dan kan dat. Geef je bij mij op om ook Demo te worden. Dat kan in de Sale-A-Bration ( vanaf 28 jan) met extra veel voordeel.
Een lang verhaal, maar ik had ook veel te vertellen, groetjes Monique


2 opmerkingen:

  1. Ik vond het een top weekend!
    dank je wel voor je leuke room mate cadeau mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, 't was een superleuk weekend! Als het allemaal lukt hoop ik ook zeker naar Convention te gaan in oktober. Je had me nog gevraagd welke lijm ik heb gebruikt voor mijn swap: het is de hobbylijm met rode draaidop van de A.....n. Het trekt heel mooi in het vilt en lijmt alles mooi vast. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen