vrijdag 17 januari 2014

Hello Sailor!


Gisteren had ik even tijd om met de spullen uit de nieuwe Lente Catalogus te werken.
Zo leuk al die nieuwe spullen. Vanaf 28 Januari staat de Lente Catalogus op mijn site om online te bekijken en kan er uit besteld worden.
Kun je niet zo lang wachten kom dan gerust langs want ik heb ze thuis al liggen.
Op dit leuke kaartje zie je de uilen pons uit de dikke Catalogus, maar verder is alles nieuw!
Mooie metalen knopen, breed lint, stempels met marine thema, nieuw design papier en de houten planken zijn gemaakt met de nieuwe achtergrond stempel met houtnerf.

Een van de grote voordelen van SU demo zijn is dat wij alles al 1 maand eerder kunnen bestellen, en nog eens met 20% korting!! Zou jij dat ook willen, laat het mij dan weten, vanaf 28 Januari is het extra aantrekkelijk om je in te schrijven.
Je mag dan voor€195,- je starterspakket naar eigen keuze vullen, en betaald daar dan de normale prijs van €129,- voor. Dat is alles wat je moet doen, je bent dan tot eind Juni Demo met alle voordelen.
In die tijd kun je ontdekken of het iets voor je is, zo niet dan verloopt je account bij SU (zonder verdere verplichtingen) is het wel iets dan ga je gewoon door. 
Bel of mail me als je meer wilt weten.

Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten