dinsdag 2 augustus 2016

Acorny Thank You

Vandaag regent het de hele dag al. Het lijkt wel herfst.
Tijd om vast na te denken wat we in oktober op de herfst workshop gaan maken.

De Layout van deze kaart, is van onze SU baas Sara Douglass, vorige week zag ik een live workshop filmpje op facebook van haar. Daar legde ze uit hoe je deze watercolor card kan maken.
Zelf heb ik een andere stempelset gebruikt.

Gebruikte materialen:

Stamps: Acorny Thank  You
Tools: Acorn Builder
Paper: Watercolor Paper, Gold Foil Sheet
Colors: Pear Pizzazz, Tangerine Tango, Crushed Curry & Soft Suede
Embellishments: Linen Thread

Verder ben ik nog druk bezig om een mini foto album voor te bereiden om mee op vakantie te nemen.
Als ik die nog optijd klaar heb, laat ik het jullie nog even zien voor ik vertrek.
Ik hoop voor iedreen dat het weer snel weer opknapt, en anders maar lekker binnen aan je hobbytafel bezig blijven, groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten