zondag 31 juli 2016

Verjaardagskalender April

Vandaag even het laatste kalender voorbeeld blad.
Deze keer is het April, lekker voorjaar!

Gebruikte materialen:

Stamps: Number of Years, Cracy about You
Colors: Flirty Flamingo,  Pear Pizzazz, Peekaboo Peach, Daffodil Delight
Tools: Butterflies Thinlits, Aquapainter
Paper: Vellum
Embellishments: Silver Metalic Thread

Komende week vertrekken ook wij naar Frankrijk, en zal het rustig zijn op mijn Blog.
Ik probeer altijd wel een keertje iets te plaatsen van wat ik gemaakt heb op de camping, maar je weet maar nooit hoe de Wifi daar is.
Als ik terug ben ga ik verder met de kalender.

Wil jij zelf ook zo'n kalender, donderdag 22 sept zijn er nog twee plaatsen vrij op de workshop.
(Lees er meer over in de vorige twee blogberichten.) 
Maar heb je zelfeen groepje van 2-5 dames, dan kan je ook zelf een datum met mij plannen.

Fijne dag, groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten