woensdag 3 augustus 2016

Mini Vakantie Album

Dit jaar houd ik het vrij simpel met mijn vakantiefoto's.
Ik zag het Serene Scenery DSP papier blok en die vond ik zo mooi, dat ik meteen bedacht daar mijn vakantie album mee te gaan maken.

Dit is de simpele voorkant, misschien komt er nog een foto op.
De kaft heb ik gemaakt van dik karton beplakt met bruin inpakpapier.
De campings zijn al geboekt, dus deze bladen kon ik thuis vast maken.
De afwerking komt later.
Dit blok van 15x15 cm heeft 12 verschillende fotobladen en ook nog 12 bijpassende achetrgrond bladen. Keuze genoeg, en alles kleurt mooi bijelkaar.
Nog wat cardsock in deze kleur mee nemen, en het wordt vast erg mooi.

Voor de rest neem ik nog de Watercolor kit mee en een paar stempelsets.
Ben benieuwd hoeveel ik ga maken.
Als de wifi goed is plaats ik regelmatig wat op FaceBook en mijn Blog.

Fijne vakantie allemaal. Groetjes Monique




Geen opmerkingen:

Een reactie posten