donderdag 7 juli 2016

Seaside Shore & Bonus Day's

Met deze set kun je ook prima kaarten voor mannen maken.

De kaart die ik gemaakt heb is niet perse alleen geschikt voor mannen, maar prima voor beide.

Het is in ieder geval een lekkere zomerse kaart geworden.

Voor de cirkels heb ik gebruik gemaakt van de spons techniek, je dipt dan met de spons in de inkt en maakt ronddraai bewegingen. En om een mooie cirkel te krijgen heb ik eerst een paar cirkels uit geponst in cardstock, en dat als mal gebruikt.

Gebruikte materialen:

Stamps: Seaside Shore, Sunshine Sayings
Color: Pacific Point, Watermelon Wonder, Peekaboo Peach en Pool Party

NIEUW: BONUS DAY'S


Iedreen die in Juli een bestelling plaatstvan €60,- ontvangt een Bonus Waardebon van €6,-
Dat is dus 10%. Die bon kan je in Augustus inleveren voor €6,- korting.

Wil je iets bestellen geef het dan voor 12 Juli aan mij door, 13 Juli plaats ik weer een verzamelbestelling.

Geniet allemaal van het heerlijke weer vandaag, groetjes Monique

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten