vrijdag 22 april 2016

Washi Tape & Vakantie

Goedemorgen allemaal, dit is denk ik even het laatste kaartje wat ik jullie ga laten zien. 
Vandaag beginnen de Meivakantie's, en wij gaan ook nog even erop uit,
Ik stuur de dames die wat besteld hebben een mailtje als wij weer etrug zijn!.

De achtergrond van dit kaartje heb ik met Washi Tape gemaakt.
Ik heb de Tape uit de Lente-Catalogus gebruikt, hij is gratis te krijgen als Hostess Rewards.
Maar net zo'n leuk effect krijg je natuurlijk met ieder andere Tape.

Gebruikte materialen:

Stamps: Grateful Bunch, bravo
Colors: Watermelon Wonder, Mint Macaron, Delightful Dijon
Tools: Blossom Bunch Punch
Embellishments: Pearls, 2015-2017 In Color Washi Tape

Ik wens jullie allemaal een hele fijne Meivakantie, geniet ervan. Groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten