zondag 17 april 2016

On Stage Stampin'Up

Gister een TOP dag gahad. In het Hartje van Amsterdam in de Beurs van Berlage hebben wij de Nederlandse Demo dag gehad van Stampin'Up.
Het is zo leuk om iedreen weer eens te zien, maar helaas ook te weinig tijd om met iedreen bij te praten.

Dit is het Team van Carmen, waar ik bij hoor. Super gezellig.

Heel veel mooie nieuwe artiekelen, gezien en..... Al mee gewerkt!!!!!!
Maar dat is voor jullie nog even geheim.

Ook nieuwe In-Color 2016-2018 zijn weer geweldig, spannend he!

Wat we ook altijd doen is Swappen ( ideeën ruilen ), erg leuk om te doen. En ja gaat weer met een berg nieuwe ideeën naar huis. Dit zijn de Swaps die ik ontvangen heb.


En de Swaps die ik zelf gemaakt heb laat ik jullie morgen zien.
Een drukke dag dus gisteren, maar geweldig genoeten en weer zoveel nieuwe inspiratie opgedaan!
En daarna lekker uiteten geweest met Patrick.

Fijne dag nog, groetjes Monique




  


1 opmerking:

  1. Hoi Monique.
    Ik vond het gezellig je weer te zien en gesproken te hebbem
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen