donderdag 7 april 2016

Tea-Bag Gift

Zelf kleine cadeautjes maken, is zo leuk om te doen.
En je hebt er niks extra's voor nodig. Gewoon met het zelfde materiaal als dat je kaarten maakt, maak je de leukste kleine cadeautjes.

Zo, ook deze Tea-Bag houder.

Gevuld met 6 zakjes van mijn favorieten theemerk Clipper, het patroon zag ik weer eens op Pinterest.

Gebruikte materialen:

Stamps: A Nice Cuppa
Paper: It's My Party DSP
Colors: Basic Black, Delightful Dijon, sahara Sand
Tools: Cups & Kettle Framelits, 1/2 inc Circle Punch
Embellishments: Basic Black Bakers Twine, Clotespin

Vrijdag 8 April sta ik op de LenteMarkt bij Hout&Hofje in Geldrop.
We zijn open van 19-21 uur, ik heb dan mijn zelfgemaakte kaarten, labels en kleine cadesautjes bij!
Ook kun je aanschuiven bij de workshop Birthdaykaart maken! Of een kinderworkshop bij Hout&Hofje.
Hout*Tea zorgt voor wat lekkers bij de thee.
Wil je het adres, laat het mij dan even weten.

Groetjes, en een fijne dag nog Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten