zondag 24 mei 2015

Stampin'Up Event 2015 in Duiven

Zoals ik vrijdag al schreef, ben ik gister met zo'n 200 andere Demo's naar Duiven afgereisd!
Het begon al vroeg, dus iedereen had de wekker optijd gezet.
Om 7:45 uur gingen de deuren open, en was er tijd voor Koffie, thee en bij kletsen.
Wat we ook altijd doen is Swappen, dat is het ruilen van kaartje en andere kleinigheden met elkaar.



Dit waren die van mij, ik had er zo'n 40 en die waren zo op. De ijsjes vielen blijkbaar erg in de smaak!
Gemaakt met een nieuwe set en de nieuwe kleuren uit de In-Color 2015-2017.


En dit zijn de Swap's waar ik mee naar huis ging. Zo'n 40 nieuwe ideetjes.

Verder zijn er die dag veel presentatie's, zowel creatief als informatief. 
Een heerlijke lunch, en we gaan ook zelf aan de slag met een nieuwe stempelset.


Deze kaart hebben we gemaakt! En ik weet het zeker, als 2juni de nieuwe catalogus in gaat, ga ik die betellen. Wat een mooie set is dat weer.


Verder worden we ook altijd erg verwent, helaas viel ik dit keer niet in de prijzen.
Toch ging ik met een mooie tas, SU calculator en een exclusieve stempelset naar huis.
En die set is zo gaaf, wat denk je van de tekst: Better Than E-Mail. Dat is toch leuk om achterop je kaart te stempelen.

Al met al weer een kei gave dag, die we afsloten met een etentje met wat Teammaatjes!

Lijkt het jou ook leuk om hier aan te mogen deelnemen, denk er dan eens over na om ook Demo bij Stampin'Up te worden. Altijd alles met zo'n 20% korting en leuke meeting's.....En nog veel meer.
Bel of mail me als je er meer over wilt weten.

Groetjes Monique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten