donderdag 21 mei 2015

Hip Hip Hooray Card Kit !!

Met de komst van de nieuwe catalogus per 2 Juni, komen er veel mooie nieuwe Card set's. 
Maar er gaan er ook ons verlaten, zo ook de Hip hip Hooray Card set.


Dit zijn 4 kaarten die ik met deze set gemaakt heb. Maar met deze set kun je wel 20 geweldige kaarten maken, of veel andere leuke dingen. Zoals Mini Albumpjes labels cadeaudoosjes. Vorig jaar heb ik er een geweldige workshopavond mee gehad.


De set is zeer compleet inc 3 stempels, clearblok, inktspot en div andere Embellishments.


Dit zijn de drie stempels die er bij in zitten.
En het mooie is hij is nu nog te koop voor geen €24,95 maar voor maar €12,48 !!!.
En dat voor een set voor 20 kaarten, met alles er op en er aan.


Ik kon het niet laten om dit even onder jullie aandacht te brengen.
Heb je interesse laat het me weten, ik kan het voor je bestellen. 
Maar voor alles wat niet meerterug komt geldt nu OP=OP.
Groetjes, Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten