zaterdag 16 mei 2015

So hard to find the words.

Helaas hebben we van tijd tot tijd ook dit soort kaartjes nodig.
En dan is het zeker handig om er eentje klaar te hebben liggen.


Shelli Gardner onze grote Baas, plaatste op haar blog een tijdje terug net zo'n kaartje.
Toen vond ik hem al erg mooi, maar had deze set ( An Open Heart ) nog niet. En nu dus wel !!!.
Helaas zijn de kleuren niet mooi over gekomen, het was te zonnig buiten denk ik.
Ik heb het kaartje 10,5 x10,5 gemaakt.

Gebruikte Materialen:

Stamps: An Open Heart, 
Color: Crumb Cake, Calypso Coral, Night of Navy
Tool: PL Corner Punch, Word Window Punch
Embellishments: Linen Thread 

Verder ben ik druk bezig met mijn nieuwe Matrialen die ik als Demo een maand eerder mag bestellen.
Dat is een van de vele voordelen om Demo te zijn. Heb je nog geen nieuwe Catalogus in je bezit laat het me dan weten, voor vaste klanten is hij gratis, en anders vraag ik een bijdrage van €3,-.

Groetjes en een fijn weekend, Monique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten