woensdag 29 april 2015

LOVE enzo!

Het is altijd leuk en handig om wat kaartjes te maken en op voorraad te hebben.
Zo ook dit kaartje, je kan het gebruiken voor een Huwelijk of verloving, maar ook als iemand gaat samen wonen ofzo.  Ik verkoop ook altijd de kaartjes die ik gemaakt heb, wil je eens komen kijken of er iets voor je tussen zit! Je bent altijd welkom ze kosten €1,50 inc envelop.


Vorige week heb ik een workshop gedaan bij Hetty van Hout&Hofje daar heb ik twee huizen beschilderd van steigerhout. De grote gebruik ik nu om mijn kaarten op te presenteren. Vandaar de tekst CARD die ik erop gezet heb. Leuk he!


Gebruikte Materialen: 

Stamps: Back to Basic Alphabet 
Paper: Stacked with Love DSP, Handheld Stapler
Tools: Mini Tread Bag Dies, Sweetheart Punch

Ik ga nu de Asperges schillen, want mijn moeder en zus komen zo lunchen!
Geniet van vandaag, groetjes Monique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten